Sunday, July 11, 2010

secawan milo dan semangkuk maggi



salam memulakan hari untuk ke kelas esok!^^




semangkuk MAGGI
secawan MILO

Alhamdullilah,secawan milo dan semangkuk maggi dpd Malaysia telah menyegarkan aku taktala aku baru bangun daripada tidur jam 11.30 malam.thanks kpd seorang rakanku yang memberikan sebungkus MILO dan MAGGI! ^^


Alhamdullilah juga aku dibangunkan olehnya setelah dimatikan seketika olehNya memberikan aku peluang menyediakan diri untuk ke kelas ESOK!owwhh!

masa begitu pantas berlalu,



firmanNya yang bermaksud

demi masa, sesungguhnya manusia itu benar-benar dalam kerugian


esok aku akan memulakan minggu untuk ke kelas seperti minggu2 yang sesudahnya,hujung minggu ini,alhamdullilah aku telah menghabiskan melakukan sesuatu yang tidak aku lakukan seperti minggu sebelum sebelumnya.

perjalanan selama 1jam30min ke tempat mereka,menghiburkan mereka,melihat gelagat mereka dan beberapa jam shj yang diperlukan untuk jatuh hati kepada mereka.hari ku dihiasi dengan seyuman,hilai tawa,menyanyi,menari,bersama2 mereka.sebuah hari yang indah yang mungkin tidak akan aku lupakan.dengan izin dariNya.

mereka ialah INSAN ISTIMEWA yang dimaksudkan


bersyukurlah apa yang kita ada,jangan kita berfikir bahawa kita ini saling tidak mencukupi dan alangkah lebih teruknya jika kita merungut tentang apa yang kita fikirkan ia sebagai kekurangan,igatlah apa yang kita ada ia bukanlah kekurangan kerana Yang Maha Pencipta menciptakan kita dengan sebaik2 kejadian dan akan memberi mengurniakan kpd kita sesuatu yang terbaik untuk kita.


Wallahualam bi shawab






No comments:

Post a Comment