Wednesday, September 22, 2010

rase untuk menulis :)

assalamualaikum pembuka bicara,
rasa nya da lama sangat2 aku dah tak update menulis kat blog aku ni kan,
akhir rasanya ketika kita menyambut bulan yang amat mulia yang telah pun meninggalkan kita dan telah masuk bulan bagi kita menyambut kemenangan kita dalam menjalani bulan yang indah itu kan.hari ini hampir sudah separuh bulan syawal ini kita dah lalui kan? <3
ramadhan anda bagaimana?
adakah segala usaha baik dalam ramadhan masih lagi dikekalkan?

sedih juga rasa hati ini, ㅜㅜ


erm ! !

bagaimana pula syawal? ^_^


tahun ni first time aku beraya tanpa bersama ayah,ibu,adik2

walaupun tanpa keluarga di aidilfitri kali ini tapi aku bersama KELUARGA aku di sini menyambut kemenagan pada ramadhan kali ini,

berbuka terakhir bersama,mengupas bawang,merebus nasi impit,mengasingkan kacang,memotong carrot,


akhir kata MACAM MACAM lah kami buat bersama2,


tido malam tu pun sama2!




sgt seronok AIDILFITRI ku kali ini! :)







hati ini juga ketika itu,memang tidak boleh ditipu,rindukan ayah ibu adik2 ku yang tersayang!(ㅜ.ㅜ)

tapi tak pe,hatiku tetap ada mereka kan begitu jua mereka,kami disatukan di situ ^_^

belajar pulak,alhamdullilah aku dah dapat menghabiskan leval 4 dan minggu hadapan pula akan sambung leval 5


mungkin sesekali kita mendaki ke puncak sedang itu,syaitan menyuntik sifat mazmumah dalam diri,iman menjadi penawar,mungkin sesekali kita terjunam ke dasar lautan,tika itu syaitan turut juga memainkan peranannya,iman juga menjadi penyelamat diri hina ini,hidup di dunia umpama roda,pentas lakonan.menjadi hamba yang taat pada suruhan dan laranganNya membawa kpd kebahagiaan yang berpanjangan dgn keizinan dariNya

hari hari ku akan terus sambung menyambung hinggalah sampai hari yang telah ditetapkan olehNya untukku hidup di dunia ciptaanNya ini,

JUMPA LAGI NANTI :P

No comments:

Post a Comment