Friday, July 9, 2010

assalamualikum dan salam sejahtera


alhamdullilah,dgn limpah dan kurnia serta ilham dariNya hari ini aku telah menyiapkan sebuah blog ini,aku ingin mengucapkan terima kasih kepada seorang sahabatku yang memberi buah fikiran agar aku mencuba membuka sebuah blog untuk aku mencoretkan sesuatu untuk aku berkongsi saling ingat mengingati,membina talian sillaturahim antara satu sama lain,memberi pandangan menerima nasihat.bermula dengan itu hatiku terdetik untuk membina sebuah blog dan hari ini ia telah direalisasikan,ini adalah serba sedikit latar belakang tentagku.nama diberi Muhammad Najmuddin bin Md Ariffin,lahir di Muar,dibesarkan dalam beberapa daerah di Johor dan kini menetap di Bukit Kangkar,Muar,Johor.aku memulakan persekolahanku di PASTI AN NUR,SK SAWAH RING,SK BUKIT KANGKAR,SMK TENGKU MAHMUD ISKANDAR,INTERNATIONAL EDUCATION CENTRE UiTM,dan kini aku menuntut di LANGUAGE EDUCATION INSTITUTION,SEOUL NATIONAL UNIVERSITY mempelajari bahasa korea dan persediaan dalam kejuruteraan selama satu tahun dan insyaAllah tanpa aral melintang keizinan dariNya aku akan menyambung pelajaranku dalam bidang kejuruteraan selepas tamat kursus persediaan ku.harapanku dalam membina blog ini adalah aku dapat mengigati ape yang aku lakukan dengan harapan dapat mengukur sejauh mana aku berubah dari hari ke sehari, muhabah diri ini agar dapat memperbaiki kelemahan diri.aku juga ingin membina seberapa banyak ikatan persahabatan kerana bagiku hidup di dunia ini tidak keseorangan dan akan sepi tanpa sahabat :) sekian salam perkenalan,

2 comments: